RECEPT
Zavitki iz ohrovta
Na vrtu rastejo lepi in veliki listi ohrovta in nastala je ideja o zavitkih. Pri prijatelju od mojega dragega, njegovi domači pripravijo odlične sarme, zavitke in pite… tokrat bom poskusila kako bi to uspelo meni…. Tokrat sem si zadevo kar sproti malo izmislila. V kuhinji je potrebno biti ustvarjalen.


Sestavine

  • Veliki isti ohrovta
  • Riž 
  • Sojini kosmiči 
  • Paradižnik 
  • Korenje in grah
  • Čebula in česen 
  • Sojina omaka
  • Začimbe, sol, olje, margarina


Priprava

  • Liste ohrovta operemo in jih na hitro blanširamo v slani vodi (cca. 5min), odcedimo in splahnemo z hladno vodo.
  • Sojine kosmiče pripravimo po navodilih, skuhamo v vodi v katero dodamo jušno osnovo in nekaj kapljic sojine omake, odcedimo in pustimo
  • Skuhamo riž, po navodilih na embalaži.

  • Zelenjava… nasekljamo čebulo, jaz sem uporabila navadno in mlado čebulo...popražimo na margarini, nato dodamo česen in hitro še narezan paradižnik. Vse skupaj dobro popražimo, tokrat sem dodala že pripravljen korenček in grah (v zadnjem trenutku ugotovila, da so sveže zaloge pošle).
  • Nato vse skupaj zmešamo v dovolj veliki posodi ali ponvi. Jaz sem vse skupaj dodajala k zelenjavi… najprej sojine kosmiče, nato riž in dodamo še začimbe po okusu. Dodala sem še malo sojine omake, za slanost, ter mešanico začimb.
  • Nato sledi polnjenje in zlaganje… pripravimo pekač, tako da ga dobro namastimo. Zavitke sem zavijala na leseni kuhinjski deski… na površino postavimo list ohrovta, nanj položimo približno dve žlici file (količino prilagodimo velikosti lista), zavihamo robove, zavijemo in položimo v pekač. In ponavljamo dokler ne zmanjka sestavin. 

  • Pečico ogrejemo na 180C in pečemo cca. 15-20min.


Dober tek 😋



P. S. Poleg sem pripravila še preprosto paradižnikovo omako in na nekaj zavitkov sem dodala sir... Pa še svež ajdov kruh... Prava pojedina je nastala 🙈

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dihamo... vaja za otroke

Kolački z ovsenimi kosmiči in banano

Vadba skozi zgodbo...O SONCU...