"Počitnice" ki to niso

Pozdravljeni,

Ne bom pisala o virusu, ampak bo ta zapis namenjen "urniku" v teh dneh, ko smo vsi doma.

Otroci imajo radi določen red, saj tako vedno vejo kaj sledi in kdaj lahko kaj pričakujejo, to jim daje tudi občutek varnosti. Določene aktivnosti so zato tudi vsak dan iste, jaz sem se odločila, da bomo zato vsako jutro naredile POZDRAV SONCU.

Najprej na hitro kako sem se lotila izdelave urnika, ki bo v veljavi od ponedeljka do petka.

Poiskala sem material, ki ga imam doma:
  • Barvni papir (trši)
  • navadni A4 papir
  • barvice in flomastre
  • lepilo
  • lesene ščipalke
  • vrvica

Na navadni A4 papir sem napisala aktivnosti, ker sta obe predšolski (letos bosta dopolnili 3 leta in 6 let) je urnik zelo preprost in ni šolskih aktivnosti. Izrežemo in nalepimo na večji list ali karton in okrasimo po želji. Ure lahko napišemo s številkami ali se nariše ura (odvisno od znanja in starosti otroka) 
Iz tršega barvnega papirja smo naredile še punčke in jih prilepile na ščipalke tako da jih lahko pomikata po urniku.

Ker zjutraj običajno nista takoj lačni (tako kot jaz, ki sem sestradana), sem se odločila da dan začnemo z vadbo. Pozdrav soncu je kratka in enostavna vaja, ki jo izvajamo ob glasbi POZDRAV SONCU (prilagam tudi sliko vaj iz Pinteresta). Ker imata radi glasbo in jogo (primerno za otroke) jima jaz pripravim mogoče še kakšno vajo ali pa sami predlagata kakšno glasbeno željo ali pa vajo.




"Urnik" olajša dan meni, njima pa je predvsem zabavno, ko premikata punčki. Lucija (ta večja) pa je ponosna, ker že pozna na uro in tako spremlja koliko je ura in pridobiva občutek za čas. Prav tako jo zanimajo črke in trenira branje (nič je ne silim).
Glede na trenutno situacijo se mi zdi urnik koristen iz več razlogov in eden izmed njih je tudi, če morda jaz zbolim. Tako bo mož ali pa moja mami (oziroma kdorkoli bi lahko priskočil na pomoč) točno vedel kakšnega ritma sta navajeni (predvsem dopoldan) in ker že vse "obvladata" bosta z veseljem še vse ostale naučili kar že znata.
Vseeno pa upam, da se bomo med temi "počitnicami" zabavali, kuhali, kaj novega naučili... in si šli tudi malo na živce... Le da nebi zboleli.

Zdrave "počitnice" želim vsem vam.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dihamo... vaja za otroke

Kolački z ovsenimi kosmiči in banano

Vadba skozi zgodbo...O SONCU...