Živjo... Kdo sem?

Živjo, sem Monika Klemen




Že od malih nog me spremlja ples, jazz balet je bil moje veselje do konca srednje šole. Nato zaradi pomanjkanja časa nisem mogla nadeljevati, ampak, ker mi je nekaj manjkalo sem poiskala nekaj, kar bi ustrezalo mojemu urniku in tako sem se poznala s salso, ki me je v trenutku zasvojila. Z družbo smo odkrili tudi brazilski zouk in v želji po novih znanjih smo se opravili na festivale tudi čez mejo. Ples je bil in še vedno je zame pomemben del življenja.
Pred časom sem se soočila z iskanjem nove službe in sem bila na več razgovorih in nisem se več videla v delu za pisalno mizo. Tako sem se odločila za drugačno možnost.
Pred časom sem se soočila z iskanjem nove službe in sem bila na več razgovorih in nisem se več videla v delu za pisalno mizo. Tako sem se odločila za drugačno možnost. Izobraževanje za inštruktorja joge za otroke je prišlo k meni v pravem trenutku. V prvih minutah tečaja sem bila navdušena in videla kako se lahko združi ples z jogo in ustvarim zabavno in poučno vadbo za otroke.
Prav tako sem mamica dvema malim princeskam in vem, da je pomembno gibanje, disciplina, vaja samokontrole, sprostitev,… vse to in še veliko več sem videla, da lahko predam preko tečaja.
Poleg joge sem obudila tudi moje veselje do ustvarjanja, tako sem se lotila šivanja vrečk za sadje in zelenjavo iz starih zaves… in sem dobila nov zagon in nove ideje.
Poleg šivanja rada poslikam skodelice, krožnike, pravzaprav je največkrat navdih za to, da nekomu ustvarim darilo namenjeno prav tej osebi.
Če želite izvedeti kaj več, ali bi želeli da predstavim vadbo pri vas… ali pa potrebujete unikatno darilo...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dihamo... vaja za otroke

Kolački z ovsenimi kosmiči in banano

Vadba skozi zgodbo...O SONCU...